Deze mensen gingen je al voor:

Uitstekende service! Vroeger gebruikte ik het microsoft systeem, ik weet gedeeltelijk wat het systeem te bieden heeft volgens mijn noden. Nu ik opgestart ben met MAC, komt er wel wat zoekwerk aan te pas, Mind of Support heeft de gave snel te begrijpen waar het probleem zich stelt( mijn probleemstelling is die van een leek). Door deze hulplijn “verstandhouding” zal de nieuwe MAC gebruiker zich begrepen voelen en vol vertrouwen zich in het systeem onderdompelen.

Christiane Libaut

Wij hebben bij ons thuis een paar Macs, een iPad en twee iPhones. Die werken allemaal wel, maar we hebben toch het gevoel dat we er niet alles kunnen uithalen. Via een vriendin van mijn vrouw kwamen bij Mind of Support. Ze had er ook al mee afgesproken en ze was er zeer tevreden over. Wel wij zijn er even tevreden over. Wat een gemoedsrust te weten dat je altijd ergens terecht kan en dat je je huis er niet voor uit moet. Een prachtig initiatief dit!

Eddy en Louisa Devos

Ik had van mijn kleinkinderen een iPad gekregen, wel het heeft twee maand in de doos gelegen totdat ik Mind of Support leerde kennen. Mijn kleinkinderen hadden nooit de tijd om mijn vragen op te lossen of het ging allemaal zo snel dat ik uiteindelijk er niets meer van wist. Niet zo bij Mind of Support. Ze hebben daar echt een engelengeduld. In het begin moest hij het 3 keer op een andere manier uitleggen totdat ik het snapte. Waar vind je dat nog dat ze tijd maken voor je? Wel bij Mind of Support, echt elke euro waard.

Sandra Willems

We hebben een nieuw huis gekocht waar onze wifi niet optimaal was, we konden wel in bepaalde plaatsen op het internet, maar in de living bijvoorbeeld al niet meer. Mind of Support heeft hier bij ons extra toestelletjes geplaatst waardoor we overal perfecte wifi hebben. Zelfs buiten!

Johny Dubois

Enkele maanden geleden nadat ik mijn iMac had gekocht heb ik een les gevolgd in de winkel waar ik hem kocht. Dat was intressant, maar heel algemeen, je kan er niet echt je vragen gaan stellen zonder de les op te houden. Dat heb ik hier niet. Ik verzamel meestal al mijn vragen op een blad papier en maak dan een afspraak. Tot nu toe hebben ze nog geen vraag onbeantwoord gelaten. Ongelofelijk.

Bruno Van Tielt

Deel je eigen ervaring:

  • Max. bestandsgrootte: 1 GB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij geven om onze klanten.

Bij Mind of Support willen ten diensten staan van de mensen.
We hebben onszelf gezworen om mensen te helpen nadat ze hun aankoop van hun Apple product gedaan hebben.
Jammer genoeg hebben we al vaak te horen gekregen dat de service bij het aankooppunt achteraf niet zo goed is wegens verschillende redenen zoals geen tijd, te druk, steeds andere personeelsleden enzoverder. Niet bij Mind of Support.

Waarom zijn wij anders?

  • Persoonlijk contact, altijd dezelfde persoon
  • Uitgebreide kennis van Apple
  • Op jouw tempo leggen we je alles uit.
  • We komen bij jouw thuis. Leren in jouw omgeving.
  • Je betaald enkel voor wat je krijgt.
  • 7 dagen op 7 beschikbaar.